
Støt dine medarbejdere med adgang til børnepasning
Giv forældre i din virksomhed adgang til Sitly: Det største babysittersamfund i Danmark
Prøv det gratisØjeblikkelig adgang til 6.000 babysittere i Danmark
Mange forældre har svært ved at kombinere deres arbejde med børnepasning. COVID-19-udbruddet gør det endnu vanskeligere med ændringer i arbejdsskemaet og børn, der er endnu mere hjemme. Sitly hjælper med at arrangere børnepasning.
Forældre i din virksomhed skal acceptere din invitation til at tilmelde sig Sitly og udfylde deres profil
De kan filtrere, se og snakke med alle babysittere i deres kvarter
Når forælderen har fundet en, de synes om, kan de mødes til en samtale

Hvad forældre siger om Sitly
"Da vi har en babysitter til at passe vores datter, har vi været i stand til at arbejde fuld tid igen"

~ Jane
Forælder, der bruger Sitly
"Den stress, vi oplever som forældre i fuldtidsarbejde, er blevet reduceret, da vi nu har en babysitter til at hente børnene fra skole og hjælpe dem med lektierne."

~ Sandra
Forælder, der bruger Sitly
"Jeg har bemærket, at jeg virkelig kan fokusere på mit arbejde og få lavet meget mere, når babysitteren passer børnene, da jeg ved, de er i trygge hænder."

~ Sabine
Forælder, der bruger Sitly
Sitly at Work: Giv dine medarbejdere ubegrænset adgang til Sitly
Bekymringsfrie forældre betyder mindre fravær og mere produktivitet. Støt forældrene i din virksomhed ved at give dem nem adgang til god børnepasning ved hjælp af vores brugervenlige dashboard.

Invitér dit hold med 1 klik
Del en invitation med dine medarbejdere, som inkluderer, hvordan det fungerer. Kun personer med virksomhedens e-maildomæne kan tilmelde sig.

Komplet indsigt & kontrol
Medarbejdere, der accepterer invitationen, har straks adgang til alle babysittere på Sitly. Du har komplet kontrol over, hvem der har adgang
Simple planer & priser
Betal kun for forældre, der aktivt bruger Sitly.*
Start med en 2 ugers gratis prøveperiode.
*Aktiv forælder: En forælder i din virksomhed, der har brugt Sitly i de sidste 30 dage. Forældre, der ikke har logget ind i en måned, nedgraderes automatisk, så du ikke betaler for dem, der ikke længere leder efter en babysitter.
*alle priser er ekskl. moms
De 4 oftest stillede spørgsmål
Hvem betaler babysitterne?
Sitly at work giver dig mulighed for at give forældrene i din virksomhed adgang til et stort samfund af babysittere samt alle redskaberne til nemt at vælge en. Din virksomhed betaler kun Premium-gebyret, som kommer med en rabat, og det giver forældre fuld adgang til platformen. Både udvælgelsen og betalingen af babysitteren er forælderens opgave. Du kan selvfølgelig vælge at arrangere tilbagebetaling af børnepasning for dine medarbejdere, men dette er ikke en del af Sitly at Work-tjenesten (endnu).
Hvordan vælger man en babysitter?
Alle babysitterne på Sitly giver en beskrivelse af deres ledighed, erfaring og eventuelle udtalelser. Forældre kan filtrere efter alle disse ting og se matchende babysittere i deres kvarter. Forældre kan derefter chatte med dem og lære dem bedre at kende og derefter afholde en samtale. 41.000 forældre i Danmark bruger allerede Sitly og rater tjenesten 8,6/10.
Hvad sker der, når vi opsiger?
Du kan fjerne adgangen til Sitly Premium for individuelle forældre eller stoppe med at bruge tjenesten helt når som helst. Forældre vil derefter have adgang til Sitly Premium, indtil måneden udløber, hvorefter deres konto vil blive omdannet til en personlig Basis-konto med begrænset funktionalitet. Hvis de ønsker adgang til Sitly Premium igen, kan de tilføje deres egen betalingsmetode i appen. Forældrene bliver selvfølgelig informeret om dette.
Hvad med forældrenes privatliv?
Forældre skal ikke bekymre sig om deres privatliv. De får deres egen konto, som du ikke har adgang til. Du vil have mulighed for at tildele eller fjerne adgang til Sitly Premium. Hvis du fjerner adgangen, beholder forælderen sin konto, men vil kun have adgang til den gratis version med mulighed for at genaktivere Sitly Premium igen for egen regning.
Spørgsmål?
Vi svarer dig inden for 48 timer